29 september 2016

Hello darkness my old friend

Ja, det hinner alltid gå så många dagar innan jag har tid och ork att sätta mig ner i soffan och blogga. Jag har nog hur mycket tid och ork att läsa andras bloggar och sitta och titta på mina favorit youtubare. Visst är det konstigt? Egentligen har det inte hänt så mycket, jag är på jobb och det har blivit höst. 
Något som jag tänkte på här med min blogg var att är det okej att ha en blogg nästan helt dedikerat till smink och skönhet och shopping? Jag gillar att ha en sådan blogg men sen tänker jag att det kanske är för ytligt? Fast å andra sidan, vad har det för skillnad? Jag jämför bara min blogg med alla andras bloggar just nu. Jag skulle vilja ha en blogg med stora, ljusa bilder, med mycket färg. Inlägg där jag berättar om vad jag har köpt för nya produkter och bilder där jag visar mina fina outfits. Så varför sitta här och gnälla då kan man fråga sig? Tja, vet inte. Det bara kändes så, men ja? Sen skulle jag ändå vilja ha en blogg där jag skriver om mina dagar, mitt liv och visar mina fina bilder. 
Jag har en liten bloggkris, men den reder sig väl. 

Förresten, skall ni inte alla ta och lyssna på Disturbed-The sound of silence? Den är så skön att lyssna på. Var ni förresten också en av dem som trodde att det var en ny låt? Hoppsan, jag var en av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar