8 augusti 2016

Weekend

Okej, vad skall man ens säga? Det började med att jag fann kärlek för Axwell^Ingrosso för något år sedan. Jag lyssnade och lyssnade och jag missade dem i Finland när de var på Ruisrock. Det störde mig riktigt mycket. Jag fortsatte att lyssna på dem och under tiden jag och Alexander har varit tillsammans har jag lyssnat mycket på dem. Förra året på Kvinnodagen fick jag biljetter till Weekend festivalen som gåva av Alexander- Jag blev så glad så jag nästan började gråta. På fredagen förra veckan efter mitt jobb gjorde vi oss klara för festival. Jag var så spänd! Jag har aldrig varit på en festival förut. När vi kom till området var jag lite nervös. Det var så mycket människor överallt! Vart man än vände sig var det människor och marken dunkade. Vi gick omkring och lyssnade på lite ett och annat band. 

När det var dags för Antti Tuisku ställde vi oss ganska långt fram men på sidan eftersom ingen av oss var så intresserade av att lyssna på honom. Alltså, låt mig säga att det var fullt ös på när han kom på scenen. Jag är glad att vi for och lyssna på honom, nu är dessutom min spotify lista fylld med Tuiskus låtar. Vackert så! Som sagt så var vi ju där för att se på Axwell^Ingrosso och de spelade till sist. Alltså jag kände sådan glädje att se en av mina favoritartister med en av mina favorit människor. Vi hade så roligt och de var lika bra som jag hade tänkt mig! En amazing fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar