4 augusti 2016

Marmor i badrummet

Ni som följer mig på Instagram (sabinaelisabet) vet redan om att jag har moderniserat vårt badrum lite. Tidigare har vi alltså haft en grön rand i badrummet och jag har aldrig gillat det men tänkt att det är bara något jag måste leva med. För några veckor sedan såg jag att en bloggare hade klistrat marmor bilder på kaklet i köket och då kom jag på att jag kan ju göra samma sak i vårt badrum. Dessutom hade jag en hel rulle marmor hemma, det var ju som gjort för mig! Mitt lilla projekt tog längre än jag hade tänkt mig. Jag hade inte räknat med att det skulle vara så mycket vinklar och sen var det väldigt svårt att få bilderna snyggt där runt själva duschen. Om man inte vet om att det är lite småfult där så ser man nog ingenting. Men alltså, wow! Vilken skillnad det blev! Vårt badrum ser plötsligt rätt så lyxigt ut. Eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar