13 augusti 2016

Augusti månads livbox 2016

Ja, så har alltså augusti månads livbox kommit. Jag älskar fortfarande känslan då jag går till postautomaten och klickar in koden. När man känner på lådan, är den tung, doftar den, skramlar det i boxen? Kommer jag att bli nöjd eller kommer jag att bli besviken? Jag tycker det är så roligt när man läser vad man fått i boxen och det står att det är någons favorit produkt. Då gillar jag produkten utan att ens ha testat den. Denna månad var Lumenes glow reveal ansiktsmask med i lådan och det råkade just vara en bloggares favorit. Jag testaade den redan första dagen och gillade den! Annars var jag väldigt glad över att få testa en ny vattenfast mascara. 

Dock fungerade den inte alls på mig. Det var som om den inte alls var vattenfast. Ögonfransarna var till en början fina, böjda och naturliga men efter 10 minuter (!!!!) var ögonfransarna raka igen. Inte okej, annars var jag nöjd med denna box. Den får 4/5 poäng!

1 kommentar: