31 juli 2016

Bra shopping på Åland!

Vi kom ju inte direkt till Åland för att shoppa men underligt nog när jag packade upp igår såg jag mycket nytt i kappsäcken. På båtresan till Åland köpte jag en Calvin Klein t-skjorta, den var nog inte billigare än på fastlandet men jag har velat ha en sådan så jag slog på stort. Sen följande dag på Åland gick vi på gågatan och jag hittade en del. I en av deras få märkesbutiker köpte jag ett par likadana Levis jeans som jag redan har, men i en mörkare färg. Det var 40% rea på vissa varor i butiken men inte kunde jag tänkte mig att det just skulle vara rea på de brallorna som jag ville ha, och att det dessutom bara fanns ett par kvar i min storlek. BINGO! Jag blev så glad! 

Sen köpte jag även Zoe Suggs bok samt Alex & Sigges bok. Jag har inte börjat läsa någon av dem ännu, jag tänkte lämna dem till någon höstkväll. Till sist köpte jag en liten vas och ett Yankee candle i doften pink sands. Alltså, vem kunde gissa att det såldes Yankee candles på Åland? Jag är milt sagt nöjd med min shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar