10 juli 2016

Veckans favoritblogg

På den senaste tiden har jag sett att några gärna skriver om deras favoritbloggare nu som då. Jag tänkte göra lite samma sak. När jag kommer ihåg och när jag fått en ny favorit blogg tänker jag skriva om den bloggen kort här. Jag älskar när jag ser andras favoritbloggar, så jag tänkte köra på samma här. 

Först ut bland mina favoritbloggar är Jennifers blogg. Henners blogg hittade jag bara av en slump och direkt jag kom in på bloggen kände jag att den var intressant. Hon skriver om sitt liv, om distansförhållandet till sin pojkvän, och om smink och shopping. Precis en blogg som faller mig i smaken. Dessutom uppdaterar Jennifer ofta sin blogg.
Här kommer du till Jennifers blogg: http://nouw.com/jenniifersplace

1 kommentar:

  1. Tuusen tack för dina snälla ord!! Kan inte ens säga hur glad jag blir! :)

    SvaraRadera