10 juli 2016

Richmond and Finch och marmor

På torsdagseftermiddagen kom jag till Ekenäs. Men, före vi kom fram så valde Tua, Hanna och jag att vi skulle fara på loppis i Lojo. Eller jag bestämde ingenting, de hade bestämt det färdigt och jag blev mer än glad. Det är så roligt att gå på loppis med dem. Denna gången hittade jag en fet FRIENDS tidning och ett snurrande marmorfat. Jag blev så glad, så glad! Jag har sökt efter ett snurrande marmorbord hur länge som helst men inte hittat det.

Jag vet inte ännu var jag skall ha det men jag lovar er, fatet kommer att hitta sin speciella plats hemma hos oss. Annat som jag har köpt i marmor är ett nytt telefonskal. På alla coola människors instagram syns detta skal i olika färger. Oh, till min stora förvåning fanns skalet att köpa i Ekenäs Gigantti? Hallå, hur tur kan man ha det? Det lilla plasfodralet som skalet kom i var lite sönder så jag fick rea på skalet. Inte illa, inte illa alls. Det tackar vi verkligen för! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar