12 juli 2016

Antikmarknad i Fiskars

På lördagen hade jag och mamma planerat gå på torget och på cityloppiset som ordnades här i Ekenäs. Vi hann gå ett snabbt varv runt loppiset, jag köpte ett par efterlängtade tossor till ett kanonpris på loppiset, vi köpte allt det nödvändiga på torget och sen bar det av till Fiskars. 

Hanna och Tua ville fara på Antikmarkanden i Fiskars och mamma och jag hade aldrig varit där så vi följde med dem. Oh, så mycket fint det fanns där. Det var ju kanske inte sådnat som direkt var i min budget men det var ändå trevligt att gå omkring där. Dessutom åt vi världens största plättar! Jag köpte bara ett ljus och det ljuset var minsann inte antikt. Om ni, som mamma och jag aldrig varit till Fiskars på antikshopping råder jag er till att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar