3 juli 2016

Mat från sushi art

Igår efter att vi hade tackat alla gästerna, plockat undan all disk och satt tillbaka alla stolarna var de skall vara kände vi oss hungriga. Eller hungriga och hungriga, det är väl fel ord efter att ha plockat i sig smått hela eftermiddagen. Jag kände för suchi och Alexander kände för pizza. Så han for iväg till sitt ställe efter pizza och jag gick för första gången till Sushi art

När jag gick in på deras hemsida såg jag att man kunde beställa hemifrån och sen gå efter det till restaurangen några minuter senare. Man skulle sätta in sitt telefonnummer och så skickade de ett kvitta på bestälningen samt vilken tid man skulle gå efter det. Smart! När jag gick in där blev jag väl bemött och när jag kom hem tog jag bort sminket, festkläderna och bytte om till pyjamas och satte mig framför youtube och åt mina råa fiskbitar. Attans vad gott det var! Förstår inte ens hur det kan vara så himla gott? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar