2 juli 2016

26 års kalas med din och min släkt

Hej allesammans! Igår bakade jag och Alexander till dagens kalas. Vi bakade kolakakor, kladdkaka och en smörgåstårta. Inte för att skryta, men jag har aldrig lagat smörgåstårta tidigare och den blev så god. Jag tänker snart göra en sådan igen. Hur som helst så var både min och Alexanders släkt på kalas idag. Eller hela släkten var ju inte här, men några av de närmaste. Det var så roligt att alla fick träffas och att alla kom bra överens.

Jag är så glad, och nöjd. Allt gick bra, och till på köpet fick jag många fina presenter. Tusen tusen tack till alla som kom och alla som önskat mig grattis på födelsedagen. Jag har glömt att nämna det är på bloggen, men den 30 juni fyllde jag alltså 26 år. Åldern börjar närma sig 30 men jag känner mig lika ung och barnslig som tidigare. Hoppas även ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar