5 juli 2016

A product I regret buying

Ja, så var det dags att dissa en produkt igen. Eller ja, dissa och dissa vet jag väl inte, det kan bara vara att jag inte förstår hur man använder den korrekt? Denna gång talar jag om Lush - Angels on bare skin rengringsprodukt. Innan jag köpte denna produkt hade jag läst en del om produkten och de flesta älskade produkten. Som den galning jag är så ville jag ju också testa den. 

När jag kom hem öppnade jag burken och det fanns en stor grötklimp där inne. Jag hade inte förstått att det var en produkt som man skulle blanda med vatten och sen skulle det blir som en rengöringsmjölk. Jag vette fan vad jag gör fel? Det blir inte bra, hur mycket eller hur lite vatten jag än använder mig av? Hur använder ni denna produkt? Just nu ger jag denna produkt 1/5 poäng, men kanske jag lär mig älska den ännu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar