1 juni 2016

Vem försöker jag lura?

Så länge jag kan minnas så har jag varit en märkesnörd. Att ha saker av rätta märken har för mig varit viktigt. Det skulle vara märkeskläder som Miss Sixty, Mic Mac, och Fornarina i högstadiet. Ni förtår hur jag tänker. Jag vet inte ens varför det är viktigt för mig, eller viktigt och viktigt men jag gillar att ha sådant. Nuförtiden har jag ingen större passion för märkeskläder och kan gå med lite allting. Jag har dock ett annat problem nu...

Apple, apple, apple produkter. Jag har en Mabook, jag har haft en Ipad, Ipod och allt vad det nu heter. Jag har även länge rockat Iphonar. Jag har haft 4S, 5, och 5S. När min 5S blev trög och inte fungerade mera kände jag att jag skall bryta mitt mönster och göra något som ingen förväntar sig. Jag beställde efter en Huawei istället. WHAT?! Ingen förstod mitt bestlut, inte ens jag heller. Jag hade telefonen en och en halv månad och bytte sedan ut den till en Iphone 6S. Vem försöker jag lura? Jag ville ha den från början och borde en gång för alla lära mig att inte köpa substitut för de dyra sakerna jag vill ha. 

Ingen är i alla fall förvånad över detta, och jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar