30 maj 2016

En månad tills jag blir 26 år!

Okej mina vänner. Om exakt en månad, alltså den 30 juni fyller jag 26 år. Kan ni förstå det? Jag förstår inte det ens och när någon frågar hur gammal jag är så blir jag lite osäker. Hur gammal är jag engentligen? Jag har ingen ålderskris, jag är bara lite fundersam ibland. Hur som helst, jag älskar att göra en detta önskar jag mig till födelsedagen lista. Varje år gör jag en lista och varje år vet jag att jag inte får allting jag vill ha. Det kanske bara är en inspiration och hjälp till någon. 

Vi vet alla hur jobbigt det kan vara att köpa en present till någon. Kommer personen i fråga att gilla presenten och kommer den få användning för presenten? Här är i alla fall min lista för i år, och som ni ser så är det kläder, hudvård och prylar till köket.

Mörkblå Gant tröja, i storlek M
Grå Gant långärmad, i storlek M
Lancome Hydra zen neurocalm gel fuktighetskräm
Lancome Hydra zen neurocalm beauty essence
4 Iittala efterrättskålar i vitt
4 Iittala tallrikar, 21 cm
4 Ib laursen mynte kaffemuggar i vitt, eller rosa
Ib laursen mynte pajform i vitt, eller rosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar