3 juni 2016

Clas Ohlson levererar!

Jag gillar att ha lockar i håret. Om jag inte gör något åt mitt hår ligger det slickat mot kinderna, och det ser för jävligt ut. Ibland orkar jag inte göra något alls och lägger upp det i en svans mitt på huvudet. Det beror väl lite på humöret. När jag vill känna mig extra fin lockar jag håret. Jag har tidigare använt mig av en plattång och det har fungerat helt okej men för några veckor sedan hittade jag denna locktång inne på Clas Ohlson. 

Denna locktång gör lockarna ganska stora och luftiga, och väldigt fina. Man kan dessutom ta ganska mycket hår på en gång, vilket ju underlättar allting. Får alltid träningsvärk i armarna efter att jag har lockat håret. Dags att hit the gym? Det som är mitt stora problem är att lockarna inte håller en hel dag åt mig. Det spelar ingen roll om jag har nytvättat hår, gårdagens tvättade hår, eller om jag har i tonvis med spray? Hur får ni lockarna att hålla och vad använder ni för produkter? Help me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar