4 juni 2016

Väldoftande produkter

Som ni vet eller icke vet så älskar jag doftljus. Jag skulle gärna ha doftljus på i alla rum med olika dofter. Det fungerar ju inte, och man kanske skulle få olidlig huvudvärk med så många olika dofter. Sen Silje berättade om Klintas ljus har jag använt dem. De är ganska dyra men det är värt det. Ljusen håller länge och doften håller i sig ännu längre. Det finns nu också doftpinnar, och dem har jag använt mig av nu senaste tiden. De doftar så himla gott, jag älskar dem! 

Det finns hur många dofter som helst men mina favoriter är just dessa, champagne & rosa grapefrukt samt liljekonvalj. Båda dofterna är så äkta och håller i sig länge. Om ni inte har testat på Klintas produkter anser jag att ni skall göra det. Helt fantastiska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar