5 juni 2016

Ett nytt favoritplagg

Ibland hittar man det där speciella plagget som man bara vet att man kommer att använda hur många gånger som helst. För någon vecka sedan såg jag denna jacka/tröja inne på Kappahl. Jag testade den direkt och den passade perfekt. Den är inte min vanliga stil men jag kände att jag ändå ville ha den. Det som gjorde att jag inte köpte den direkt var att den kostade 60€ och jag kände att det var ganska mycket för ett plagg. 

Någon dag senare kände jag ändå att jag ville satsa på detta plagg. När jag kom in i butiken så fanns det bara två jackor kvar och ena var i min storlek. Jag blev så nervös och glad tillika. Nu är den alltså min och jag har använt den väldigt många gånger. Man kan ha den när man vill klä upp sig och till vardags. Helt klart ett av vårens bästa köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar