24 juni 2016

Livet på landet

Ibland när jag har långtråkigt och inte kommer på vad jag vill göra tar jag fram kameran. Alla serier är kollade, bloggarna är lästa, maten är uppäten och youtubeklippen är sedda brukar jag ta fram kameran. Idag hände det. Det som är extra skönt med att vara hemhemma i Ekenäs är att det finns tillgång till bil. Jag kan köra någon kilometer och fotografera onödiga saker. 

Idag for jag till Snappertuna och fotade lite landemotiv. Jag hade en idé om att det skulle vara solnedgång där men icke. Det var lika grått och mulet som här. Tyvärr! Ändå fanns det mycket fint att fota. Jag körde ganska sakta för att det finns ganska mycket djur som kan hoppa fram från buskarna och när jag körde där försiktigt så ser jag till höger och där står en enorm älg och bara glor på mig. Jag tog fram kameran, men JUST DÅ kom det en bil bakom mig så jag måste köra vidare. Helt otrolgit irriterande! Fattade den inte att jag skulle ha kunnat få året selfie med en älg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar