24 juni 2016

I found Essence

Idag var jag in till Tokmanni här i Ekenäs och såg att de hade sminkmärket Essence. Jag hade sett i min youtube värld att några från England hade dessa produkter men jag visste inte att de fanns i Finland och ej mindre i Ekenäs. Ibland blir man positivt överraskad! De hade verkligen allt man behöver för att sminka sig. 

Jag köpte en vattenfast mascara, två läppstift, ett matt puder, en rouge, ett baslack samt en ögonskuggspalett. Jag är väldigt spänd på att få testa dessa produkter. Jag vet att produkterna är billiga, men är de bra? Det återstår att se! Har någon av er testat produkter från Essence, och vad tyckte ni samt finns det någon produkt som är extra bra eller någon man skall undvika?

Hoppsan, tänkte nästan glömma. Trevlig midsommar till er alla. Håll er i skinnet!

1 kommentar:

  1. Jag har nagellack, läppglans, läppstift (matt), läppenna och mascara från essence. Jag har inte hunnit pröva nästan nåt annat än mascaran men den e jättebra (multi-action mascara)

    SvaraRadera