29 maj 2016

Alltid kortare hår till sommaren

Jag har ju inte ens berättat eller visat bild på det kortare håret. Alltid när det blir varmare och somrigare ute så vill jag klippa av mig håret. Dessutom vill jag alltid slänga in lite mörkare färg för jag anser själv att jag har orange hår. Jag dissar inte rött/orange hår, jag säger bara att det enligt mig inte passar på mig. Jag vill ha mörkare, så det kan vara att jag går till butiken och köper en liten toning. 

I alla fall så var jag för någon vecka sedan till min frissa i Ekenäs och klippte av håret en del. Och ja, jag går bara till min egen frissa i Ekenäs. Jag har en gång i mitt liv vartit till en annan frissa, men väljer ändå alltid att gå till min riktiga frissa. Det känns säkrast så, och hon känner mitt hår och mig. Hur bra är inte det? Onödigt att alltid komma till Ekenäs för att få håret fixat? Svar nej! Hur som helst behövdes verkligen ett frissa besök och nu känns håret så fräsht och redo för sommar, sol och bad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar