21 april 2016

Två nya produkter

Så var det redan torsdag. I veckan var jag in till The body shop och köpte en för mig ny produkt. Nämnligen Lightening shade adjusting drops. Det är alltså en produkt som man skall blanda med sin vanliga concealer eller foundation om den råkar vara för mörk. Jag har bara hunnit använda den en gång och gillade den redan. Hoppas det fortsätter så. Man kan även köpa en version som gör din foundation mörkare, det problemet tror jag dock aldrig att jag kommer ha.

Den andra produkten jag köpte var Maxfactor mastertouch all day concealer. Jag har alltid problem med mörka ringar under ögonen. Har jag sovit 3h/natt har jag ringar och har jag sovit 13h/natt har jag ringar under ögonen. Jag säker konstant den mirakelprodukten som kan ta bort dessa fula ringar under ögonen. Har ni någon produkt eller tips för hur man får bort dem är jag dig evigt tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar