23 april 2016

Wedding time!

I sommar skall jag och Alexander gå på två bröllop. Ena bröllopet är i juli och det andra bröllopet är i augusti. Det skall bli så roligt. Jag har aldrig varit på bröllop tidigare så jag är så spänd på allting. Det kommer bli så fantastiskt. Jag väntar redan! För ca en månad sen köpte jag den lila klänningen och idag köpte jag den mörkblåa klänningen. Jag är störtnöjd med dem båda. Tyvärr får ni inte se hela klänningarna.

Så gör man i bloggvärlden. Man beärttar lite av en händelse eller visar en lite del av vad man köpt. Det håller spänningen uppe tydligen. Hur som helst är jag nöjd med dem båda och jag har redan skor klara. Det som fattas är en väska. Jag vill ha en väska som rymmer både en kamera, en telefon, en liten plånbok och ett läppomada. Vad skall jag då satsa på? Hmm, nå jag har tid att fundera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar