19 april 2016

SENSATION!

Under de fem senaste åren har jag bara köpt och använt mig av Essie nagellack. Jag började använda det märket pga att alla andra också använde det. Kändisar och vi vanliga människor, och jag bara måste börja använda det märket. Men, det är dyrt och det håller inte bättre än något annat nagellack.

För någon vecka sedan köpte jag ett helt annat nagellack. Denna gången blev det Loreals color riche serie. Det finns hur många färger som helst, det är rätt så billigt, bra och nagellacket doftar någon form av blommor. Me likey! Jag tänker använda upp mina Essie lack såklart, men nu kan jag även köpa Loreals nagellack. Onödigt inlägg, detta? Nejdå, inte alls! Jag gillar nagellack! 

Nagellacken heter 114 nude demoiselle, 440 cherie macaron, 666 vert absynthe, och 672 gris decadent.  Ni som bor nära en k-plussa butik så kan jag meddela er att alla Loreals produkter just nu är på 40% rea. Hur bra är inte det? Just nu kostar dessa lack endast 6€.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar