15 februari 2016

Sushi måndag!

Idag slutade jag tidigt och satte mig på bussen till huvudstaden. Jag hade som agenda att inhandla nya långärmaden. Dem jag har nu är inte passande och jag använder inte många av dem. Vardagskläder helt enkelt. Nu är jag iaf tillbaka hemma och har nyss vikt in de nya plaggen i garderoben. Om det är någon som vill se vad jag köpte där det bara att säga till.

Det som jag nästan var mest glad över var att jag i Kampen hittade en sushishop. Det var ett kylskåp som var fyllt med olika sushi sorter som man fick välja mellan. Till min stora glädje såg jag att det fanns alla mina favoriter. Detta är det bästa för sushi älskare som jag. Är man bara snål på någon bit är det okej och är man vrålhungrig och har råd kan man fast köpa hur många som helst. Jag är verkligen nöjd över detta och det var lika gott som alltid. Sushi måndagar är verkligen de bästa måndagarna. Gillar ni sushi?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar