14 februari 2016

A product I regret buying

Okej, vi kör en dissning här igen då. Jag behöver säkert inte ens säga det mera men jag använder bara vattenfasta mascaror för mina ögonfransar är spikraka och hålls bara böjda med hjälp av en ögonfransböjare och en vattenfast mascara. Jag skrev tidigare om min nya favorit mascara och idag tänkte jag disssa en annan mascara jag köpte. Jag köpte dem samtidigt och tänkte att någon av dem måste ju vara bra och det hade jag rätt i. Ena var bra och den andra passade mig inte alls.

Jag testade denna mascara dagarna efter att jag köpte den och jag var besviken alla dagar. Bara efter 2-3 timmar hade jag lika raka ögonfransar som innan jag satte på mascaran. Dessutom ger mascaran inte volym som den säger att den skall göra. Denna mascara passar säkert bra för dem med redan långa och böjda ögonfransar vid en naturlig look. Hur som helst, denna passade tyvärr icke mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar