16 februari 2016

Hur jag förvarar mitt smink

Jag frågade för en tid sedan om det var någon som ville se hur och var jag förvarar mitt smink och det var några som sa att de ville det, så here we go. Jag trodde egentligen själv att jag hade mera smink än dessa men om jag inte gillar eller använder någon produkt är jag ganska snabb på att kasta bort produkterna.

Hur som helst så har jag sminket uppdelat i en låda för concealer, foundations, läpp produkter, puder/blush/bronzer,  ögonskuggor och annat ögonsmink. Sen har jag ännu mina mest använda smycken och klockor i en lite plashållare bredvid. Ovanpå bordet ser ni att jag har mina borstar, primers och min beautyblender och mitt settingspray från Urban Decay. 

På en liten hylla på sidan har jag även alla mina Essie nagellack och parfymer. Såå, undrar ni över något så är det bara att fråga. Jag skulle också mer än gärna se hur ni förvarar ert smink så ni får gärna länka till er blogg om ni gjort ett liknaden inlägg. Annars också såklart, älskar nya bloggar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar