10 februari 2016

Sun is shinig

Onsdag och halva veckan över redan. Idag när jag kom hem kände jag att jag ville investera i någonting. En lägenhet, en husbil, en båt eller i en väska. Det blev det sista alternativet, en väska. Nu kan jag ju inte säga att väskan ens är i närheten lika dyr som en lägneht, en husbil eller en båt. Det är många många många nollor mindre. Hur som helst klickade jag in mig på Stockmanns hemsida och klickade på osta. Älska att klicka på osta! 

Om 3-5 dagar kommer min väska hem till mig och jag väntar så otroligt mycket på det. Jag har velat ha denna väska en lång tid men känt att det varit en onödig lyx att sätta ut någon hundralappar på en väska. Idag kände jag ännu detsamma men det gick över, jag vill ha den och är värd den. Så är det! Just nu väntar jag på att maten skall bli färdig och samtidigt som jag väntar traskar jag omkring i mina nya vita conversen. De måste bli mjuka och sköna tills våren är här. Om ni också måste vänta på någonting kan ni lyssna på min favoritlåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar