7 februari 2016

Februari månads livbox 2016

Sen jag senast skrev så har det blivit februari och det betyder att det är dags att visa innehållet i månadens Livbox. Jag har prenumererat på boxen i typ två år men hade några månader paus pga att jag glömde uppdatera mitt nya kortnummer till dem. Hoppsan! Nu är jag iaf tillbaka i Livbox världen och det känns bra. Jag älskar egentligen att få hem boxen, öppna den och hoppeligen bli nöjd.

Denna månad fick man med Lumenes Bright now vitamin c nattkräm, Sanex handkräm, Colgate max white one tandborste och tandkräm, Rich pure luxury miracle renew cc shampo, Dove dermaspa godness fuktighetskräm till kroppen, Cutrins chooz anti frizzer, Sally hansen gel top och nagellack och eftersom vändagen närmar sig fick man även med en ask choklad. 

Denna månad är jag mycket intresserad av att testa fuktighetskrämen, nattkrämen, tandborsten och tandkrämen. Jag vet inte riktigt hur jag skall göra med produkterna. Vill ni att jag efter att jag testat produkterna skriver om dem eller hur skall vi göra detta? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar