13 februari 2016

Kors love

God morgon alla fina människor där ute i världen! Idag är det lördag och sovmorgon. Sovmorgon för mig betyder tydligen att jag vaknar klockan åtta. Helt pigg och utvilad. Igår plingade det till i telefonen och jag fick ett meddelande från Posten. Jag visste att min Livbox redan hade kommit och min väska beställde jag ju efter på onsdagen så det kunde inte vara den. 

Så fel jag hade. Jag fick ett meddelande om att jag kunde hämta min nya väska från posten. Jag blev så glad och överraskad! Det tog yklinga två dagar för mig att få väskan som jag beställde hem, hur är det ens möjligt? Väldigt snabb leverans från Stockmann. Jag var så spänd när jag var efter paketet och kunde knappt hålla mig att öppna det. 

När jag kom hem satte jag mig ner vid matbordet och öppnade paketet, lager för lager och fotade även lager för lager. Man vet aldrig vad man kan behöva för bilder. Hur som helst blev jag mycket nöjd över väskan! Den är snygg, passar till allting och rätt så stor ändå. Om ni bara ser på första bilden, kan ni gissa vilken väska det är? Fuska icke! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar