21 februari 2016

God morgon söndag!

Idag började vi morgonen med varma smörgåsar och en varsin smoothie. Jag vaknade redan klockan åtta och fick inte sömn så jag steg upp och hängde upp tvätten, satte på en ny maskin och sedan började jag med frukosten. Jag har även köpt nya hörlurar till telefonen så jag lyssnade på en ny podcast. Jag har hittat så många nya, bra podcastar. Lyssnar ni också på sådana, och vilka får man inte missa? 

Idag skall vi på veckohandling och sedan skall jag ta itu med vårt klädrum. Förra veckan köpte vi en ny klädlåda så allting ligger ännu huller om buller på golvet och man hittar knappt något. Så får det icke vara. Sen lyckades jag bygga ihop lådorna fel så istället för vitt som det skall vara så är det brunt vid kanterna. Fult och irriterande! Jag vet dock inte hur jag skall lösa det utan att ta sönder allting? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar