13 januari 2016

My kind of white

När det kommer till skor på våren så finns det nästan bara ett alternativ för mig. Jag vill och går nästan dagligen med olika färgers conversen. Dem som jag använder mest är de vita. Hittills har jag bara haft höga tossor men när det var rea på stadium kände jag att jag inte skulle behöva välja. Jag fick klicka hem båda låga och höga och jag är mer än nöjd. De är så mjuka och jag väntar bara på att det skall bli vår ute så att jag får börja gå med dem.

Det som jag inte gillar med vita tossor är att de är så otroligt lysande vita. Före jag börjar anända dem dagligen skulle jag vilja smutsa ner dem lite med sand och vad som helst. Inte så det blir fläckar men ändå så att de inte ser splitter nya ut. Förstår ni hur jag tänker och är det bara jag som tänker så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar