6 januari 2016

Linda high pants

Jag har hittat ett par byxor från BikBok som jag bara älskar. De är mjuka, billiga, finns i många olika färger och sitter så bra på. Jag har ett par röda och ett par gröna och jag skulle kunna använda dem alla dagar. Det finns att välja mellan både vanlig midja och hög midja och jag har valt att ha mina som högmidjade byxor.

Har någon av er råkat testa dessa byxor och vad tycker ni om dem? Det som också är bra med dem är att de håller formen väldigt länge. Ofta är det så att när man köper ett par byxor så till en början är de så spända så att man just och just får fast knappen och sen efter några månaders anvädning så tappar de helt fomen. Icke dessa! Jag gillar dem, mycket! 

1 kommentar:

  1. Jag har två par svarta och jag älskar dem. De mistar inte heller färgen i tvätten. :)

    SvaraRadera