29 december 2015

Hydro zen produkter

När ni läser detta inlägg sitter jag på bussen hem till Esbo. Jag tänkte spendera några dagar där med Alex och sen kommer vi båda tillbaka till Ekenäs för att fira in det nya året. 

Hur som helst, när Silje och jag var på bloggalan i Vasa i november så var vi ju på shopping och blev förälskade i LancÔmes Hydro zen hudvårdsserie. Idag var jag in till en skönhetssalong här i Ekenäs och frågade om de hade fuktighetskrämen som jag ville ha, och visst hade dem de. Till en början hade jag tänkt köpa gel versionen men kvinnan i salongen sa att den passar bättre till sommaren när man inte behöver lika mycket fukt. Istället kom vi fram till att jag skulle ha den med mest fuktighet i sig. 

Jag har inte ännu testat produkten mer än på handen, men den kändes skön och sjönk snabbt in i huden. Precis så skall det vara. Imorgon skall jag testa den fullt ut. Hoppas den är lika bra som jag har tänkt mig. Har någon av er testat på denna produkt, eller andra produkter från denna hudvårdsserie?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar