28 december 2015

Välkomna och årets julklappar

Så var jag tillbaka på blogspot igen. Jag har tidigare haft en blogg här men valde idag att radera den och börja på en helt ny blogg. Jag hoppas att ni ännu vill följa mig och min blogg, men på blogspot. Jag kommer att fortsätta i samma stil med blogginlägg om shopping, smink och skönhet och inredning och min vardag i det hela.

Jag frågade på min gamla blogg om någon av er var intresserade att se vad jag fick till julklapp i år, och jag fick några kommentarer om att ni gärna ville. Så here we go! Jag fick en del pengar och presentkort, sen som ni ser fick jag kläder, smycken samt en prenumeration på HBL. Som alla andra fick jag också choklad, men allt är redan i min mage. Jag är otroligt tacksam över allt jag fick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar