23 november 2016

What, har du köpt en bok?

Förra veckan beställde jag hem nyaste Harry Potter boken. Jag har bara läst ettan, tvåan och treans bok tidigare. Jag har inte kommit mig för att läsa alla böckerna men nu när jag visste att denna bok skulle komma ut ville jag omedelbart ha den. Jag har redan börjat läsa och till en början blev jag besviken? Det hoppar härifrån och därifrån men ju längre man kommer i boken desto redigare blir det. Oh, det känns ganska skönt att bara ta sin bok, lägga sig under filten i soffan och läsa. Inte ha en lysnade skärm framför sig. Bara sådär chilla i soffan. 

Annars har jag också lärt mig med tiden att jag är rätt så oorganiserad. Jag skriver sällan upp saker och glömmer bort saker. Så, idag var jag och köpte en liten kalender som kan följa med mig i väskan vart jag än går- Kanske detta gör att jag har lite mera koll. Vad tror ni? Skall bli lite roligt att välkomna in en kalender, skriva upp saker och kanske sätta en liten bild här och där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar