22 oktober 2016

Klinta till höst och vinter

För er som inte visste det så älskar jag att ha tända ljus. Det ger både värme och en riktigt rejäl myskänsla i kroppen. Det som ännu gör saken bättre är doften som kommer. Alltså, Klintas ljus är helt klart favoriterna. Det finns så många olika dofter att välja emellan, och det kommer hela tiden nya dofter. Ena bättre än den andra. Nya favoriter är helt klart dessa, bambu & Olivblomma samt Tranbär. Mmmmm, det doftar så gott! 

Om ni inte visste det så är jag en person som alltid, alltid, alltid har med sig ett eller flera läppomadan. Jag är beroende av dem och blir i panik om jag inte har ett i närheten. Jag hade hört om Klintas läppomada men aldrig köpt det. När jag senast var i Ekenäs så köpte jag dessa ljus och läppomada från Poppana. Jag älskar doften av läppomadan, men det är inte det allra bästa jag testat. Helt klart värt att köpa, men inte riktigt så återfuktande som jag hade väntat mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar