16 oktober 2016

Mer passande till kylan

Om jag skulle få välja skor att gå med året runt skulle jag antagligen välja ett par converse. De är så bekväma, men de är varken fotriktiga eller varma. Så ibland måste man helt enkelt ändra på sina planer. På fredagen for mamma och jag på en snabb shoppingtur till Iso omena. Jag var på jakt efter ett par varmare skor samt en jacka. Jag kom hem med båda! Helt otroligt! Dessa skor är från K-kenkä, och av märket Viking. De är riktigt varma och väldigt snygga! När de är så ljusa ser de dock väldigt stora ut men de är de ej. Inte för att det har någon skillnad. Jag är verkligen nöjd med dem och jag hoppas de håller mig varm hela hösten och lite av vintern i alla fall. Jag betalade 109€ för skorna men jag hoppas att de var värda sitt höga pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar