6 september 2016

Tre nya produkter

Smashbox Photo finish primer water - Denna produkt har jag velat ha en längre tid, men inte känt att jag velat beställa efter den av någon anledning. Så när mamma och pappa var över till Åland så frågade jag om mamma kunde kolla om produkten fanns där men icke, de hade typ allt annat. Hur som helst gick jag in på Kicks på söndagen och till min stora förvåning har de tagit in just Smashbox till deras sortiment. Jag blev glad och de råkade ha en sista flaska kvar så kvinnan i butiken testade den på mig och berättade lite om den och sen köpte jag den. Har inte använt den så många gånger ännu men jag hoppas jag kommer bli nöjd. Den var ändå ganska dyr och kostade runt 30€.

ACO cc cream - Denna produkt köpte jag för några veckor sedan. Jag ville ha något lite lättare än en vanlig foundation och tänkte att denna kanske kunde vara passande. Den är väldigt täckande och även om jag har den ljusaste färgen så är den nästan lite för mörk nu när all sommarfärg från huden farit bort. Den är lätt att applicera och hålls snygg på hyn länge. Den finns på apoteket och kostar 17€. 

Giorgio Armani si - När jag och Alexander var över till Åland på sommaren doftade jag på denna parfym men kände inte att den doftade tillräckligt gott för att köpa den. När vi satte i bilen påväg hem från båten undrade jag vad det var som doftade så gott och då var det denna parfym som jag hade sprutat på handen. Det tar en stund innan den doftar gott men när den kommer till det stadiet så doftar den himmelsk. Kvinnligt, blommigt och rätt så starkt. Nu under hösten kommer jag att dofta Armanis si, rose edition. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar