9 september 2016

September månads livbox 2016

Igår när jag kom innanför dörren efter att ha varit på mathandling fick jag meddelande om att min Livbox finns att hämta från posten. Jag blir så sur varje gång det händer! Jag var just i butiken, kunde inte meddelandet ha kommit några minuter tidigare. Nå hur som helst var jag just efter det och detta är vad man fick i boxen denna månad:

Lumenes sminkborttagningsmedel
Isadoras kajal
Makiash nagellack 
Korres showergel
Schwartzkopf spray balsam
Cutrin torrshampo
Dermalogica skin renewal booster 

Tidigare använde jag bara dermalogicas hudvårdpsorukter men med tiden blev det ganska dyrt så jag slutade använda de produkterna även om jag verkligen, verkligen gillade dem. Jag tror jag skall tänka om och satsa på min hy igen. Den gillar dermalogica! Så, jag är mest spänd på att testa produkten från Dermalogica, nagellacket från Makiash och kajalen från Isadora. En bra box tycker jag. Det fanns lite av ett och annat. Dessutom borde alla dessa produkter vara bra eftersom det är olika finska bloggares favoritprodukter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar