28 juli 2016

Hår och smink till bröllopet

Nu är vi hemma från Åland. Vi kom igår kväll men blev och sova hemhemma i Ekenäs och nu körde mamma hem oss till Esbo. Jag har packat upp och städat upp lite här och nu skall vi gå till matbutiken för att fylla kylskåpet med mat. Det jag egentligen tänkte skriva om idag var Hannas och mitt hår och smink till bröllopet på Kimitoön. Hanna hade alltså kontaktat Sofia som kom hem till oss och fixade oss klara för bröllop. Efter att vi var klarar kände vi oss båda så otroligt snygga! Sofia hade fått sminket att se så naturligt ut och vi var väldigt nöjda. Dessutom höll både sminket och frisyrerna hela kvällen, trots att vi dansade och det var varmt där inne. 

Jag har så halt hår så ingenting brukar hållas i längre än tre timmar, men denna gång höll min frisyr sig snygg hela kvällen på bröllopet, på natten då jag sov och hela följande dag. Me likey! Både Hanna och jag rekommenderar verkligen Sofia. Snäll, duktig och väldigt professionell! 

1 kommentar:

  1. Tusen tack för dina fina ord! Vad glad jag blir att höra att ni tycker så :)

    SvaraRadera