23 juli 2016

En kort bloggpaus

Idag är det lördag morgon. Jag och Alexander och Hanna skall iväg på bröllop till Kimitoön. Det är Hannas och min studiekamrat som gifter sig. Jag väntar så på att få gå på bröllopet. Jag har aldrig någonsin varit på bröllop förut så det skall bli väldigt roligt. Om bara någon timme kommer Sofia hit för att sminka mig och Hanna och göra våra frisyrer. Alltså åååh, vilken lyx! Jag hoppas vi blir nöjda, men det tror jag nog. Så duktig som hon verkar vara! 

Så, vi skall alltså idag på bröllop och efter bröllopet blir det några timmars sömn för mig och Alexander och sen bär det iväg till Åland med min farbror. Min bror kommer också att joina oss, men en dag senare. Vi skall fara på besök till min faster och hennes familj och kommer hem på onsdags kvällen. Detta betyder alltså att jag inte kommer att blogga någonting nu. Men frukta icke! När vi är hemma från allting igen blir det uppdatering på bloggen igen. Hoppeligen kommer jag lägga upp fina bilder från bröllopet samt från vår lilla resa. Ha det skönt och ta vara på sommaren! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar