18 juni 2016

Gick bananaz inne på Calvin Klein

Oh, det är så roligt att äntligen få köpa det man väntat på så länge. Oftast gäller det ju dyrare saker, och man kanske måste tänka efter lite eller spara innan man köper det. Jag har under en ganska lång tid velat ha en Calvin Klein collage tröja och underkläder därifrån men jag har varit osäker på om det är värt det. Nu på onsdagen for jag och Alexander till stan och jag kände att jag var värd att köpa dessa plagg. 

Jag köpte alltså denna svarta collagen och tre par underbyxor och jag ångrar inte mitt köp någonstans. Alltså, plaggen är så mjuka och sköna. Hoppas bara de har bra kvalitet så att de inte går sönder eller blir lumpiga efter några tvättar. Me likey! Nu skall vi vänta på att mamma och pappa kommer hit och så skall vi fara ut och äta tillsammans. Det gillar vi också! Ha en bra och skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar