13 juni 2016

Första dagen och lunch på Knipan

På söndagen bestämde den närmaste släkten att fara på lunch till Knipan. Bara sådär för att få ett lugnt och positivt slut på begravningshelgen. Maten var hur god som helst och det var så gott så jag glömde helt bort att ta bilder av allting. Tyvärr! Jag rekommenderar dock deras lunch! Mmmm, så gott och så mångsidigt. Jag gillade speciellt mycket deras kräftstjärts sallad. 

Annars så var jag på jobb idag igen. Det kändes skönt att vara tillbaka men jag är livärdd hela tiden att min mage skall få sjukt och krampa. Vi hade en utvärderingsdag idag så det var inte så tun första dag vilket var bra. Jag fick känningar i magen och ganska sjukt så jag slängde i mig lite medicin och sen hölls magen i skick. Jag hoppas att det är slut på kramperna nu, eller att de kommer mer sällan i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar