19 juni 2016

En himmelsk doft av körsbär

Under en tid nu har jag varit helt parfymlös. Alla mina tre dofter har tagit slut ungefär samtidigt och jag har inte vetat vad jag skall köpa för ny doft. Jag gillar alla mina tidigare men kände ändå att jag ville testa på någon ny doft. Jag är en person som gillar väldigt söta parfymer och går gärna omkring och doftar som en liten bakelse eller karamell. 

För något år sedan kom Escada ut med en parfym som doftade körsbär och jag gillade den så mycket men det kändes som att alla, och verkligen alla hade den. Jag ville inte då vara en av dem men nu är jag gärna en av dem. Idag när jag var inne på Kicks såg jag att just denna doft var på -30% så jag slog till. Flaskan är ganska liten men hoppeligen håller den ändå hela sommaren. Jag älskar denna doft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar