11 maj 2016

Maj månads livbox 2016

Hoppsa, var lite trög med detta inlägg som vanligt. Det är ny månad och det betyder även att Livboxen kom hem till mig. Jag är alltid så ivrig när jag går efter den till posten. Jag tänker att om jag håller mig från att öppna den på vägen hem så kommer det att finnas något extra bra i boxen. När jag kom hem blev jag lite besviken. Huvud produkten denna månad vad Neutrogenas cc cream. Saken är den att jag redan har denna produkt hemma och gillar den inte alls. Det kan vara att den är för ljus just nu för mig men jag gillar den icke. Hur jag än gör så blir det fult på hyn, inte okej. 

Jag har ätit upp den urgoda chokladen och testat nästan alla de andra produkterna. Niveas wipes är rätt så effektiva även till vattenfast mascara men problemet är att doften är så stark så jag får huvudvärk direkt jag använder dem. Synd! Annars så har jag inte ännu testat på produkten jag var mest spänd över och det är Biozell texturizing sprayet! Imorgon, imorgon skall jag testa det. Hoppas det är lika bra som jag förävntar mig. Jag har väldigt platt och glansigt tråkigt hår så hoppeligen får håret lite mera liv i sig om jag använder den produkten. Så, vad gillade ni er box?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar