14 maj 2016

Juni halsband

Efter jobbet igår gick jag till bussen, åkte till Kampen och mötte upp Alexander där. Vi gick omkring i olika butiker och jag köpte lite ett och annat som jag visar senare. Något som jag verkligen gillar är olika smycken som är lite mera personliga. Jag vet att juni inte bara är min månad och många andra fyller år i juni, men jag anser ändå juni vara min månad.

När jag var inne på Gina Tricot såg jag på deras smycken och såg att de hade fått in månads halsband. Alla månader har en egen färg och en egen liten text som "passar in" på dem som fyller just i den månaden. Hur sanningsenliga texterna är vet jag icke, men juni har alltid haft samma ljusrosa lila färg. Jag älskar detta halsband och kommer använda det mycket nu under våren och sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar