27 maj 2016

Jackan

För ca en månad sedan funderade jag fram och tillbaka om jag skulle köpa en bomber jacka eller inte. Jag visste inte om det var min stil, vad folk skulle tänka och tycka och skulle jag ens själv gilla den. Jag följer ju en massa youtubers på nätet och många av dem har visat produkter och talat om en hemsida som heter Chiquelle. 

Efter många om och men kände jag att det är helt okej att testa något nytt, och en ny cool jacka är inte så svårt att rocka. Jag beställde den och en vecka senare var den hemma hos mig. Vädret var svinkallt och det är först nu på senaste veckorna jag har börjat använda den. Och, vet ni vad? Jag älskar den! Den sitter snyggt på, är bekväm och skön. Den är ju grön så den passar inte till allting, men jag har använt den så mycket. Funderar redan om jag skall köpa en i svart också? Hmm, säg mig vad tror ni? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar