22 mars 2016

Marmorerat soffbord

Nej, det kanske inte heter att man marmorerar någonting. På söndagen var mamma och pappa till Ikea och Bauhaus med mig och på Ikea köpte jag en helkroppsspegel och ljus. Det var dock inte det som var det intressanta utan det var om mina marmor klisterbilder från Bauhaus. Jag hade tur eftersom det bara fanns en rulle kvar i butiken.

Jag blev så glad när jag såg rullen, och gick till kassan. När jag kom hem tog jag Alex till hjälp och så klistrade vi på marmor limbilden. Till en början klippte jag lite fel så det kanske inte gick som det skulle direkt men slutresultatet blev otroligt snyggt! Det blev precis som jag hade tänkt mig och till ett väldigt bra pris. Jag tror att en rulle var mellan 7-9€? Mera marmor till folket! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar