20 mars 2016

Från vardag till fest

Igår bestämde vi oss för att gå på date tillsammans. Vi valde att gå över till Iso omena och till restaurangen Retro. De har god mat till ett bra pris. Vi kom dit typ halv sex och hörde sen att man bara fick beställa mat till klockan sex- Vi hade riktigt tur! Alex tog en hamburgare och jag tog lövbiff och båda var nöjda med maträtterna. Som ni ser på bilden så fick jag bönor med som lite förstörde såsen, men annars var det väldigt gott. 

Eftersom restaurangens kök stängde en halv timme senare så gick vi ner till matbutiken och köpte varsin berlinermunk till efterrätt. Mmmm, sen när vi kom hem var vi så otroligt mätta! Mera datenights till folket, verkligen. Man blir så glad! Dessutom var det väldigt roligt att ha med kameran också, det har bara blivit foton från hemmet. Men nu är jag igång med fotandet igen. Vetni, just före vi skulle fara iväg på vår date så gick mitt minneskort sönder! Det sa bara krasch och så for en bit bort så före vår date måste jag gå och köpa ett nytt minneskort. Bara sådär som en parentes. Ha en fortsatt bra och skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar