21 januari 2016

SP hårprodukter

I mitt förra inlägg skrev jag om produkter som inte passade mig och mitt hår, men idag tänkte jag visa er de produkter som verkligen gör det. Jag har så gott som alltid använt produkter från SP som man får köpa från olika frissor. De är vänliga för håret och hårbotten, dock inte så vänliga för plånboken.

De produkter jag använder just nu är ett schampo och en shampeeling från SP Clear scalp serien. Kvinnan i frissan sa att de inte finns något balsam till denna serie så hon rekommenderade att jag skulle ta en hårmask från Balance scalp serien. Jag har använt alla produkterna tidigare och jag är verkligen nöjd. När jag nästa gång gnäller om att jag vill testa något nytt, stoppa mig. Jag har ett väldigt torrt och känsligt hårbotten så jag behöver dessa produkter. Okej, deal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar