23 januari 2016

Hemhemma i Ekenäs

Igår slutade både Hanna och jag tidigt så vi fick skjuts från Esbo till Ekenäs. Verkligen skönt! När jag var hemma packade jag lite snabbt upp det jag hade med mig och sen blev det traditionsenligt fredags tortillas. Efter maten blev det bastu och sen var jag så trött efter veckan så jag somnade. Idag vaknade jag redan kring klockan sju men orkade inte stiga upp så jag kollade på lite youtube. 

När vi hade ätit frukost här hemma med föräldrarna klädde vi på oss och for iväg till stan på lite shopping. Det hör till att vara på stan när man är här, varesig man skall köpa något eller icke. Jag köper alltid något och idag var inget undantag- Jag köpte lite ett och annat som jag visar senare i veckan. När vi kom hem åt vi mat och sen bjöds det på vitchoklads kladdkaka. Jag gillar egentligen inte bakverk så mycket men denna kaka var helt jätte god. Kunde ätit hur många som helst. Så mina vänner, nu är ni uppdaterade om vad jag har gjort. Vad har ni gjort idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar